grmoclimb.net Living the Dream.

Zen

Sreča na vrvici, Planjava

Vse novice iz odprave > Patagonia 2005

01.03.2005 English report about women's Cerro Torre
Tanja Grmovšek and Monika Kambič-Mali did a first all women ascent on Cerro Torre on 8th of February 2005. They also climbed Ag. de la 'S.

28.02.2005 English report about Andrej and Silvo's climbing in Patagonia
Andrej Grmovšek and Silvo Karo did sitting start for Cerro Torre or Slovenian start for Cerro Torre, 2. ascent of Italian route (SE face) on Aig. Poincenot, Aig. Exupery and Aig. Rafael in three weeks

27.02.2005 Zakljucek odprave, zacetek vsega drugega
Trenutno se krepko potim v Buenos Airesu in prihajam v naslednjih dveh dnevih domov. Ja, pridem v Slovenijo, v moj Maribor.
Se enkrat hvala zlatim pubecom - mladim dripcem, Aljazu, Kacotu, Stranklu in Krepcu - za super dva tedna!!! Carji ste! Se enkrat bravo za Casarota!!!
Nasa nadvse uspesna odprava je tako zakljucena. Koncna porocila, diapredavanja, slike in zgodbice pa se bodo vrstile v naslednjih tednih. Bodite z nami!
SUERTE!

21.02.2005 Noro.
Same cage. Dva dni cagiranja do jutra. Ne samo da smo tukaj Slovenci letos preplezali dalec najvec smeri, se dalec najbolj ga zgemo. Hardcore in softshel.

17.02.2005 Tanja, Rok in Aljaž še na Aig. Exupery
Tanja je osvojila še svoj tretji patagonski vrh. Skupaj z Rokom Zalokarjem in Alajžem Tratnikom so stali na vrhu Ag. Saint Exupery, na katerega so prepelzali po Buscainijevi smeri.

12.02.2005 Iz baze Agostini v bazo Rio Blanco
Ker moja sestra Anda ni mogla priti sem dol sem spremenila nacrte. Ostala bom v Chaltenu in uzivala s pubeci - mladimi dripci, kot jih je poimenoval Silvo.

11.02.2005 Čage, praznovanja, spanje
Glavni del moške in ženske pataGOnske odprave se je zakljucil. Nadvse uspesna odprava!!!
Andrej je danes zakljucil s svojim nadvse uspesnim plezanjem v Patagoniji. Žal se mu je reden dopust iztekel in mora nazaj v redno službo.
Monika je prevzela vlogo mame in zamenjala vlogo plezalke s Klemnom, ki pride plezat sem. Silvo in jaz bova ostala tukaj še nekaj tednov. Jaz grem čez par dni k mladcem v drugi bazni tabor. Morda bom celo stala na še kakšnem prelepem tukajšnjem vrhu.
Sedaj pa čagirat in praznovat in se fajn imet!!! Pijte še za nas!!! In se kmalu vidimo!

08.02.2005 Prva ženska naveza na vrhu Cerro Torre
Z Moniko nama je z veliko truda in dela uspelo poseči po sanjah. Prav dramatično in skoraj bi ponovno ostale tik pod vrhom. Po treh dnevih sva se kolikor toliko srečno vrnile v Norvegos odkoder sva si za ta vzpon zastavile malo drugačno taktiko. Spet sva šli čim lažji, le z bivak vrečo in z oblekami na sebi, a tokrat s kuhalnikom. Tokrat se odločiva za en šus, od Norvegosa na vrh in nazaj.
Mater je dobro, ko je vse mimo!!!

06.02.2005 Moški Poincenot - prva ponovitev Italijanske smeri
Andrej in Silvo sva z najnujnejšo opremo izvedla premik iz ene doline v drugo. Vreme je še kar držalo in odločila sva se za ponovitev "Italijanske smeri" iz leta 1986, ki še ni imela ponovitve.
Smer poteka po izrazitem in lepem JV razu Poincenota in vsaj po skici sodeč naj ne bi zahtevala pretežavnega tehničnega plezanja.

04.02.2005 Nazaj pod stene
Spet se obeta lepo vreme, mi smo še vsi utrujeni, pa ni miru. Spet polni načrtov kaj in kako in kam in s kom.

03.02.2005 Na čago v Chalten
Vsi plezalci iz vseh baz smo se ta večer dobili v Chaltenu, na velikem praznovanju naših vzponov.

02.02.2005 Delna zmaga, a brez vrha
Tanja in Monika sva se v torek zjutraj, 31.1. odpravile na sedlo Cerro Torreja. Greva poskusit uresničiti sanje preplezati kot prva ženska naveza na ta famozni vrh.

01.02.2005 Po najdaljši smeri na vrhu Cerro Torre
Vreme dela, načrtov polna glava. Andrej in Silvo si zastavita preplezati prečudovito linijo, katere se ni do sedaj lotil še nihče. Preplezati na vrh Cerro Torro po najdaljši liniji. Lotita se je v ponedeljek, 31.januarja.

Prvenstvena linija dobi ime "Slovenian start for Cerro Torre", 6c+, A1, 70 st., 1700m visoka, okoli 3000m dolga smer.

28.01.2005 Chalten, tuš in vse polno domačih plezalcev
Danes smo Silvo, Andrej in Jaz ponovno vkorakali v civilizacijo in v Chaltenu našli en kup Slovencev.

26.01.2005 Na vrhu Aig. Rafaela in Aig S'
V ne preveč lepem vremenu smo vsi stali na tukajšnjih špicih! Andrej in Silvo sta priplezala na Aig. Rafael, Monika in Tanja pa na Aig. de la S. V bazo smo se spet edini vrnili z nečim preplezanim.

21.01.2005 Osvojili prvi patagonski vrh
Danes smo spet v Chaltenu. Vreme je že dva dni slabo. Včeraj smo ves dan počivali in spali. Predvčerajsnem pa smo imeli dolg lep in uspesen dan.

18.01.2005 Prvič v stene
Vreme se izbolsuje - gremo v stene. Dobili smo vso opremo!!!

17.01.2005 El Chalten in zgrešena baza
Smo že tukaj, vsi skupaj!
Vse je letelo kot namazano, z vmesnim lovlenjem letal. Silvo in Monika sta vse zrihtala in v nedeljo smo že bili v bazi pod C. Torre. A na našo začudenje smo cel dan čakali konje z našimi dvanajstimi tovori. Konjev ni in ni bilo...
več o novici

14.01.2005 Pa gremo na rep Amerike.
Vsi člani odprave se dobimo 15. januarja v Calafatih, mestecu na jugu Argentine. Z avtobusom nas čaka še približno štiri urna vožnja do turističnega pohodniško – plezalnega izhodišča, mesteca Chalten. Bazni tabor bomo postavili pod vrhom Cerro Torre, približno tri ure hoda iz Chaltena. Potem nas čaka tri tedensko trepetanje za lepim vremenom, čim več uspešnega plezanja ter predvsem uživanja v dobri družbi ob enih najlepših hribov na svetu. Tanja in Silvo bosta po plezalnem delu odprave uživala še v krajšem trekingu po Patagoniji, Monika in Andrej pa se vračava domov sredi februarja.

just GrmO

2011-02-09
Triglav, impressive winter ascent

Luka Krajnc and Andrej Grmovsek carried out hard winter ascent up the North Face of Triglav (2864m) Sanjski Joža (VI/V,M7+, 1050m).
2010-09-20
How was it in Canada? WILD!

On the expedition to the Cirque of the Unclimbables Tanja and Andrej were fascinated by the sheer wilderness of Canadian North. They went trough real wilderness adventure with lot of good climbing, to much bush hiking and not enough scenic paddling!
2010-07-20
Via Sandro Pertini and Via Cattedrale

Luka Krajnc and Andrej Grmovšek finsihed short visit to the Dolomites with the first free ascent of Via Sandro Pertini, Cima Grande (7c, 250m) and free ascent of the magnificent Via Cattedrale (8a+ or 8a, 650m, 850m long), Marmolada.
2010-01-26
Perfect winter climbing conditions in Slovenian Alps

This winter brings almost unreal conditions to most of the Slovenian alpine walls and an increasing number of Slovenian alpinists found real climbing treasures in the hills!
2009-10-01
Are we afraid of sharks?

Famous and still unclimbed Meru Sharks Fin had turned away jet another climbing team. Beginners lessons for “old experts?” Silvo, Marko and Andrej.
2009-06-18
When everything goes well!

Andrej fight to the end ... and at the end did a one-day free ascent of route Donnafugata, 8a, 750m, Torre Trieste.
2009-05-29
Perfect Morocco

The expedition to Morocco was really great. We were enraptured with its diversity and hospitability of the local people. And especially with unbelievably amounts of reddish walls, one of the best limestone climbing cliffs we know!
2009-03-31
NO winter SIESTA

Amazing busy winter season for Andrej and Marko with some really good and well done routes around Alps like Illuminati and No Siesta! Great climbers on great routes and they don't have any siesta!

2008-09-07
Climbing in South Greenland

Really great climbing expedition, on which we found excelent rock, great weather, many long routes, good friends, beautiful nature and perfect timing.

2008-02-08
Free Mix Lines above Chamonix

Good winter season above Chamonix during which Andrej and Marko were looking for good and chalenging mix routes.

Show all news
Oblikovanje in izvedba: Branko Ivanek, 2005  © [grmoclimb.net] Tanja & Andrej Grmovšek, 2005 - 2024